Studii de caz

Ce rezultate am generat.

Studiu de Caz CarpatiaTour

CarpatiaTour este o agentie de turism bucuresteana, tour-operator, care la sfarsitul anului 2008 avea o bogata oferta pentru Revelion, dar buget redus de promovare a acesteia.

Brief

Promoveaza online programele "Revelion Praga" si "Revelion Kusadasi" si genereaza inscrieri online

Prezinta indicatori concreti care sa indice eficienta campaniei

Solutie

Am dezvoltat micrositeurile RevelionPraga.com si RevelionKusadasi.com (siteul CarpatiaTour.ro NU a fost dezvoltat de MediaFront)

Am promovat aceste websiteuri atat prin publicitate contextuala (Google AdWords), cat si prin e-social branding (Twitter, Facebook, forumuri romanesti)

Rezultate

Peste 7000 vizitatori, in doar doua saptamani

3% rata de conversie (persoane care au rezervat cel putin doua locuri)

90% din vanzari exclusiv prin acest microsite

Intrebari?

Doriti sa colaboram pentru realizare unui proiect online? Va invitam sa discutam despre planurile de marketing online ale companiei dumneavoastra!


Tel: 0723 660 330

Oferta personalizata:

Va invitam sa completati formularul de mai jos pentru a discuta o oferta de servicii online personalizata:

Nume & Prenume

Companie:

Telefon

Email:

Comentarii / Intrebari